Regulamin turnieju

MISTRALOVE GRAND PRIX  - EDYCJA ŚWIĄTECZNA

8.12.2024 Kędzierzyn-Koźle

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
    1. Organizatorem turnieju jest Szkoła Tańca MISTRAL Tarnowskie Góry Aleksandry
    2. Turniej odbędzie się w Hotelu Hugo Orkana 14, Kędzierzyn Koźle
    3. Turniej jest organizowany w celu:
      1. Popularyzacji tańca nowoczesnego jako formy aktywnego
      2. Wyłonienia zwycięzców w poszczególnych konkurencjach tanecznych, z uwzględnieniem kategorii
    4. Konkurencje taneczne:
      1. HIP-HOP & STREET DANCE (hip-hop, new style, new age, house, funky, dancehall),

(duety, mini-formacje i formacje, poziom open i debiuty)

  1. LATINO DANCE & TANIEC TOWARZYSKI FORMACJE (samba, chacha, rumba, paso doble, jive, walc angielski, tango, walc wiedeński, foxtrot, quickstep, bachata, salsa, merengue i inne pochodne),

(duety, mini-formacje i formacje, poziom open i debiuty)

  1. ART-DANCE (jazz, modern, taniec współczesny, neoklasyka)

(duety, mini-formacje i formacje, poziom open i debiuty)

  1. INNE FORMY TAŃCA (cheerleaders, mażoretki, taniec klasyczny, show taneczne – użycie rekwizytów disco, nowoczesny i inne nie występujące w powyższych punktach, tylko mini-formacje i formacje, poziom open i debiuty)
  2. SOLO – w stylach
  1. W kategoriach wiekowych:
    1. Dzieci w wieku do 8 lat,
    2. Juniorzy w wieku od 9 do 12 lat,
    3. Młodzież w wieku od 13 do 17 lat,
    4. Dorośli w wieku 18+
  2. Podział kategorii wiekowej na:
  1. Solistów
  2. Duety
  3. Mini-formacje (3-7 osób)
  4. Formacje (8 osób wzwyż)

SOLO – jest konkurencją jednoczesnej rywalizacji solistek i solistów do muzyki jaką przygotuje Organizator. Rozegrane zostaną rundy kwalifikacyjne zależne od liczby zgłoszeń. Sędziowie nominują tancerzy do kolejnych rund. W finale zatańczą najlepsi i zostaną ocenieni na miejsca od 1 do 6. Konkurencja rozegrana zostanie w trzech stylach:

  1. hip-hop & street dance,
  2. Modern, jazz, współczesny
  3. Crazy freestyle

POZIOM UMIEJĘTNOŚCI

OPEN  -poziomotwarty

  1. W przypadku zespołów złożonych z uczestników zróżnicowanych wiekowo, o przydzieleniu
    do kategorii wiekowej decyduje wiek większości tancerzy.

Organizatorzy i Jury turnieju mają prawo weryfikacji poprawnej przynależności zespołu do właściwej kategorii wiekowej.

  1. Tylko w kategorii 18+ podczas występu grupy może wystąpić trener / instruktor prowadzący. Jednak w przypadku decyzji o łączeniu kategorii ze względu na zbyt małą liczbę zgłoszonych formacji, wtedy obowiązują zasady z niższych kategorii)
  2. Ramowy program turnieju zostanie ogłoszony po upływie terminu do składania zgłoszeń, na stronie internetowej turnieju.
  3. Organizatorzy Aleksandra Krawczyk 513142724 – faktury i rozliczenia, Arek Deierling – 669 803 211 – organizacja turnieju

Kierownik organizacyjny: Adam Szendzielorz Tel. 506785852 – zgłoszenia oraz listy startowe, sprawy regulaminowe

  1. Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną dla uczestników
  1. Wymiary parkietu tanecznego: 15m x 12m
  2. O wieku tancerza decyduje rok Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania ważnej legitymacji szkolnej bądź dowodu tożsamości z datą urodzenia.

II.  ZASADY PRZEPROWADZENIA TURNIEJU

  1. W ramach występów w poszczególnych konkurencjach tanecznych, ustala się następujące zasady:
    1. muzyka własna, czas prezentacji:
  • Solo show (1minuta x 3 prezentacje taneczne w rundzie)
  • Mini-formacja i formacja – max 4 minuty
  • Kategoria Art dance – 5 minut.

Przesłanie muzyki obowiązkowe w formacie mp3 w FORMULARZU ZGŁOSZENIOWYM.

  1. podczas występu wszyscy tancerze muszą przebywać na parkiecie.
  1. W przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do łączenia kategorii wiekowych oraz konkurencji tanecznych.
  2. Kolejność startu poszczególnych formacji określają
  3. W toku występu mogą być prezentowane wyłącznie takie struktury taneczne i elementy akrobatyczne, które nie stanowią zagrożenia dla zdrowia i życia tancerzy.
  4. Wulgaryzmy zawarte w muzyce lub w wykonaniu choreografii będą obniżały ocenę sędziowską lub sędziowie mogą zdecydować o dyskwalifikacji zespołu.
  1. Zabrania się ustawiania na parkiecie tanecznym konstrukcji, które stwarzają ryzyko zagrożenia dla zdrowia i życia.
  2. Każdy występ będzie oceniamy przez komisję sędziowską, w oparciu o następujące kryteria:
    1. Choreografia, technika tańca, synchronizacja
    2. Pomysłowość, estetyka, dobór kostiumów i
    3. Ogólne wrażenie
  3. Skład komisji zostanie podany na stronie internetowej turnieju po zamknięciu rejestracji.
  4. Organizatorzy zapewniają:
    1. Za zajęcie I,II,III miejsca medale dla każdego uczestnika w każdej konkurencji
    2. Pamiątkowe dyplomy dla wszystkich uczestników w rejestracji
    3. NAGRODY GRAND PRIX:

w kategorii SOLO dla Zwycięzcy w podziale na style:

Puchar + dyplom + nagroda finansowa w wysokości 200 zł

   – dla wyróżnionej przez Jury GRUPY: Puchar + nagroda finansowa 500 zł na blok

  1. Wszelkie protesty mogą zostać złożone wyłącznie w biurze turnieju – w formie pisemnej i w nieprzekraczalnym terminie do 30 minut po zakończeniu turnieju.
  2. Organizatorzy nie wystawiają zaświadczeń potwierdzających udział w turnieju oraz zaświadczeń o uzyskanych na turnieju miejscach.

III. WARUNKI UCZESTNICTWA W TURNIEJU

  1. Uczestnikami turnieju mogą być wyłącznie osoby wchodzące w skład prawidłowo zgłoszonych formacji. Poszczególni tancerze mogą zostać zgłoszeni do więcej niż jednej konkurencji
  2. Zgłoszenie formacji do uczestnictwa w turnieju odbywa się poprzez:
    1. MOJĄ KARTĘ ZGŁOSZEŃ moja.kartazgloszen.pl po założeniu konta
    2. Uiszczenie w pełnej wysokości opłaty startowej, wyliczonej na podstawie postanowień 7.
    3. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie

https://moja.kartazgloszen.pl oraz przesłanie dowodu wpłaty za zespól na adres email: taniecmistral@onet.eu

3.  Zgłoszenie i wpłatę należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2024.

Organizatorzy zastrzegają sobie uprawnienie do ograniczenia liczby zgłoszeń oraz do skrócenia terminu ich składania.

  1. Zgłoszenia niekompletne, nieprawidłowo sporządzone, nienależycie opłacone lub doręczone z uchybieniem terminu będą w każdym przypadku odrzucane.

Organizatorzy nie mają obowiązku wzywania zgłaszającego do uzupełnienia, korekty lub należytego opłacenia zgłoszeń.

  1. W przypadku wprowadzenia limitów, o których mowa w 3, zgłoszenia złożone po zamknięciu list startowych nie będą przyjmowane. O kolejności zgłoszeń decyduje każdorazowo data ich przesłania.
  1. Opłata startowa za zgłoszenie jednego tancerza do jednej konkurencji tanecznej (w danej formacji) wynosi 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych).

BILET WSTĘPU na widownię wynosi 40 zł. Płatne w kasie w dniu turnieju. Jeden trener i jeden
opiekun wejście bezpłatne po obowiązkowym zgłoszeniu na adres e-mail.

  1. Opłaty startowe należy uiszczać przelewem na rachunek 11 1160 2202 0000 0003 8616 9731 Uczniowski Klub Sportowy MISTRAL ul. Niedziałkowskigo 31, 42-612 Tarnowskie Góry

W tytule wpłaty należy wpisać „Mistralove Grand Prix – edycja świąteczna” oraz wskazać miasto oraz nazwę grupy.

  1. W przypadku niezakwalifikowania danej formacji do turnieju, uiszczona opłata zostanie zwrócona przelewem na rachunek bankowy, z którego została uiszczona.
  2. Zgłaszający legitymują się prawem cofnięcia zgłoszenia formacji. Oświadczenie w tym przedmiocie może zostać złożone na piśmie (wystarczy skan) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie e-mail. Za dzień złożenia oświadczenia, przyjmuje się datę wysłania na adres taniecmistral@onet.eu. Organizatorzy zobowiązują się do zwrotnego potwierdzenia w/w.
  3. W razie cofnięcia zgłoszenia do dnia 11.2024, uiszczona opłata startowa zostanie zwrócona w całości.
  4. Po przekroczeniu terminu 11.2024, uiszczona opłata startowa nie podlega zwrotowi.
  5. Szkoła Tańca MISTRAL, będzie wystawiać faktury obejmujące uiszczone opłaty
    Faktury będą wydawane w dniu zawodów.
  1. POSTANOWIENIA DODATKOWE
    1. W związku z organizacją turnieju, Szkoła Tańca MISTRAL uprawniona jest do pozyskiwania sponsorów, wynajmowania powierzchni reklamowych oraz do sprzedaży biletów wstępu na turniej w cenie: 40 zł za bilet całodniowy. Wszelkie świadczenia z tego tytułu stanowią wyłączny przychód klubu sportowego.
    2. W toku turnieju organizatorzy mają prawo wydawać uczestnikom wytyczne/polecenia
      o charakterze porządkowym i Niezastosowanie się do polecenia będzie traktowane jako nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu.
    3. Wszelkie koszty i ryzyka związane z udziałem w turnieju ponoszą w całości poszczególni
    4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do rejestrowania fragmentów turnieju oraz do późniejszego nieodpłatnego wykorzystywania fotografii/nagrań w celach związanych z działalnością statutową.
    5. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy wniesionych na turnieju, a ponadto nie odpowiadają za rzeczy pozostawione przez uczestników
    6. W związku z autorskim charakterem występów w toku turnieju, organizatorzy nie mają wpływu na sposób wykonywania przez formacje układów tanecznych, faktyczny przebieg występu, podkład muzyczny, wizerunek sceniczny, a także na rodzaj i zakres wykorzystywanych przez tancerzy przedmiotów i materiałów. Organizatorzy turnieju nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie przez uczestników turnieju praw i interesów innych podmiotów, a w szczególności praw własności
  1. Uczestnicy turnieju zobligowani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz do bezwzględnego stosowania jego postanowień.
  2. Podczas występów oświetlenie sceniczne będzie kolorowe i zmienne ustalone przez

Trenerzy lub reprezentanci formacji nie mogą wprowadzać zmian czy ustalać swoich pomysłów na konfigurację oświetlenia.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Dodatkowych informacji na temat turnieju można uzyskać z organizatorami:
  • Kierownik turnieju: Adam Szendzielorz tel: 506785852,
  • Organizatorzy, Aleksandra Krawczyk i Arkadiusz Deierling: taniecmistral@onet.eu
    1. Osoby nie przestrzegające postanowień niniejszego regulaminu zostaną wyproszone z turnieju bez prawa do zwrotu uiszczonych opłat.
    2. Wszelkie spory oraz sprawy nie objęte postanowieniami niniejszego regulaminu rozpatruje kierownik turnieju. Decyzje kierownika turnieju mają charakter ostateczny.
    3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie
    4. Hotel Hugo jest obiektem Dla Tancerzy będą przygotowane dwie szatnie. Proszę mieć na uwadze, że hotel nie jest halą sportową, więc ma ograniczoną powierzchnię, jednak Organizatorzy dokładają starania, by Tancerze przebywali w jak najlepszych warunkach.
    5. Na miejscu dostępny bufet z ciepłymi i zimnymi napojami, a także hotelowa